Δράση διαδικτυακών μαθημάτων (online lessons)
Contact Seminars
Σεμινάρια Εξεύρεσης Συνεργατών
eTwinning PDW
Εργαστήρια Επαγγελματικής Ανάπτυξης
eTwinning events
Ενημερωτικές Ημερίδες Πρεσβευτών

2o Ευρωπαϊκό Βραβείο eTwinning στην κατηγορία "4-11 ετών"


Σχολείο: Νηπιαγωγείο Καπαρελλίου

Εκπαιδευτικός: Άννα Καρύδη Πιρουνάκη (ΠΕ70)

Συνεργαζόμενα σχολεία:

  • Priekuļu pirmsskolas izglītības iestāde "Mežmaliņa" (Λετονία)
  • Jardim de Infancia de Porto de Mós, Agrupamento de Escolas de Porto de Mós (Πορτογαλία)
  • Kindergarten Launegg (Αυστρία)
  • Ecole maternelle Jules Ferry (Γαλλία)


Καρτέλα έργου: 34628


Περιγραφή: 5 νηπιαγωγεία ανακαλύπτουν τους καλλιτέχνες Malevich, Picasso,Klimt,Klee,Monet και συνδημιουργούν διαδραστικά, 5 πρωτότυπα έργα μαθαίνοντας και ακολουθώντας τις αντίστοιχες τεχνικές τους.


Twinspace: http://new-twinspace.etwinning.net/web/p34628/welcome


Links: http://act-in-art.wikispaces.com/


Κάθε εταίρος ξεκινά έναν καμβά με το στυλ ενός από τους 5 καλλιτέχνες – ζωγράφους ακολουθώντας την τεχνική του, διερευνώντας και μαθαίνοντας για αυτόν αρχικά από το διαδίκτυο και αργότερα μέσα από μια διαδικτυακή βάση δεδομένων που δημιουργούν όλοι οι μαθητές. Ο κάθε καμβάς ταξιδεύει και συμπληρώνεται, ολοκληρώνεται σταδιακά και διαδοχικά από όλα τα σχολεία αφού παραμένει στο καθένα εταίρο περίπου 2 μήνες.

Συγχρόνως οι μαθητές συμπράττουν στην κατασκευή ενός εικονογραφημένου βιογραφικού του κάθε ζωγράφου το οποίο συνοδεύει τον αντίστοιχο καμβά στο ταξίδι του από εταίρο σε εταίρο.

Το σχέδιο αναπτύχθηκε διαθεματικά εμπλέκοντας αρκετούς γνωστικούς τομείς όπως γλώσσα, ελληνική και αγγλική, μαθηματικά, ΤΠΕ, ιστορία, γεωγραφία, εικαστικά, μουσική, φυσική αγωγή. Η δίμηνη παραμονή του κάθε έργου στο σχολείο, μας έδωσε μια πρόσθετη ευελιξία επιλογών ώστε να εναρμονίσουμε το έργο με τις υπόλοιπες σχολικές δράσεις με αποτελεσματικό τρόπο.

Σαφώς θα μπορούσε να επεκταθεί – ήδη μας έκαναν μια πρόταση, που σκεφτόμαστε, 2 συνάδελφοι από άλλο ελληνικό σχολείο και άλλη μία από ένα Αμερικάνικο- αρκεί να ειδωθεί το έργο σαν μια πρωτόλεια βάση, απ’ όπου μπορεί να διευρυνθεί σταδιακά σαν σε ομόκεντρους κύκλους προσθέτοντας νέα στοιχεία που θα άπτονται στα ενδιαφέροντα και την ηλικία των νέων συμμετεχόντων

Ο κάθε εταίρος μετά την ολοκλήρωση της δικής του συνεισφοράς στον κάθε καμβά, ανέβαζε σε κοινό ιστότοπο, μια φωτογραφία του έργου εκείνη την χρονική στιγμή καθώς και ένα video παρουσίασης των παράλληλων δραστηριοτήτων τους. Επίσης οι μαθητές ‘διάβαζαν’ το εικονογραφημένο βιογραφικό που έφτανε στη τάξη τους και επέλεγαν με τι στοιχεία μπορούσαν να το συνεχίσουν και να το ολοκληρώσουν . Μαζί με το βιογραφικό και τον καμβά, έφτανε ο σχολείο και ένα βιβλίο τέχνης και αποτελούσε πηγή έμπνευσης και αφόρμηση για μια περαιτέρω διερεύνηση.

Ο βασικός κορμός του έργου αποτυπώθηκε διαδικτυακά σε ένα Wiki και μέσα από αρκετές ένθετες ‘σελίδες’ Glogster, που δημιουργήσαμε με κοινή πρόσβαση από όλους τους εταίρους με αποτέλεσμα την ενεργή συμμετοχή όλων σε όλα. Μάθαμε να σερφάρουμε με λόγο και αιτία, να τηρούμε κανόνες ηθικής και Ασφάλειας στο Διαδίκτυο, να περιδιαβαίνουμε αλλά και να δημιουργούμε διαδικτυακά Μουσεία με έργα των μαθητών, να φτιάχνουμε συμμετοχικά χρονογραμμές, να χρησιμοποιούμε το Skype για την πορεία των κοινών μας έργων.

Κατορθώσαμε οι μαθητές αλλά και οι γονείς τους να μιλούν μια ολόκληρη χρονιά για Τέχνη! Στην Έκθεση έργων του σχεδίου αυτού στο τέλος της χρονιάς, οι γονείς ήταν πραγματικά ενθουσιασμένοι βλέποντας τα παιδιά τους, να είναι σε θέση να διακρίνουν από την τεχνική των έργων, τους αντίστοιχους 5 καλλιτέχνες – ζωγράφους με τους οποίους δούλεψαν μια ολόκληρη σχολική χρονιά.


Pin It

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.